Welke spullen mogen er niet missen op kantoor? Office manager checklist

Of je nu een enorm kantoorpand beheert of een wat kleinere kantoortuin. Er zijn altijd benodigdheden die niet mogen missen op kantoor en als deze wel missen kan het erg vervelend zijn. Als office manager is het daarom handig om een checklist te hebben van spullen die op kantoor nodig zijn, zodat je eens in de zoveel tijd kunt kijken of er wat mist. We zullen per categorie even de belangrijkste spullen op een rijtje zetten.

Hygiëne en wc artikelen

Hygiëne is op elk kantoor erg belangrijk. Het is dus belangrijk dat je hiervoor de juiste spullen in huis hebt anders kan het snel een zooitje worden. Zorg daarom in ieder geval voor de volgende zaken:

– Allesreiniger
– Handzeep
Toiletpapier
– Prullenbakken
– Vuilniszakken

Algemene kantoor artikelen

Daarnaast zijn er een aantal artikelen die niet mogen ontbreken op kantoor. Hoewel er natuurlijk veel meer digitaal gebeurt is het wel handig dat je een aantal van deze spullen op kantoor hebt liggen. Zorg in ieder geval dat je de volgende spullen hebt liggen:

– Pennen
– Potloden
– Mappen
– Bindmiddelen
– Printpapier
– Notebooks
– Planners
– Kalender
– Nietmachines
– Nietjes
– Schaar
– Rekenmachine
– Paperclips
– Post-it notities
– Markeerstiften
– Elastiekjes
– Plakband
– Printer inkt

Veiligheidsproducten

Tot slot zijn er nog een aantal veiligheidsproducten die absoluut niet mogen ontbreken. Hoewel een kantoor natuurlijk een veilige werkplek is moet je wel altijd zorgen dat je de volgende spullen in huis hebt:

– EHBO doos
– Brandblussers
– Zaklampen
– Rookmelders
– Koolstofmonoxide detectoren

Bron: disposablediscounter.nl