Telefoonservice: de oplossing voor jouw bedrijf

Het runnen van een bedrijf is een taak met veel verschillende facetten. Een baas is eindverantwoordelijk voor de boekhouding, de resultaten en de communicatie. Maar, hij, zij of hen kan niet alles op zich nemen. Daarom worden deze belangrijke taken onderverdeeld tussen managers en werknemers. Er is echter een belangrijke taak die alsnog vaak bij de baas op het bureau komt te liggen, en wellicht onterecht; het communiceren met belangrijke klanten. Hoe zorg je er als baas nu voor dat je al je andere taken enigszins ontspannen kan uitvoeren, en toch nooit een klant misloopt? Het antwoord is simpel, doch doeltreffend: een telefoonservice

Taakomschrijving

Een telefoonservice (zoals Bizziphone.com, waar ik zo op terug zal komen) is een bedrijf wiens naam al haar vak suggesteert. In het kort neemt een telefoonservicebedrijf alle telefonische communicatie op zich. De telefonist(e) of telefonisten lezen zich uitgebreid in en er wordt gezorgd dat zij Uw klanten alle informatie kunnen geven die een telefonist(e) van binnen Uw bedrijf ook zou geven. Maandelijks betaalt U als bedrijf uiteraard een bedrag aan de telefoonservice, en communicatie tussen U en dit andere bedrijf is vrij vanzelfsprekend. Het is een communicatie bedrijf, tenslotte.

Bizziphone

Bizziphone.com is een van de velen telefoonservices die voor Uw bedrijf klaar zouden kunnen staan. Al sinds 2012 doet Bizziphone haar uiterste best om voor zoveel mogelijk bedrijven een betere communicatie met klanten te genereren en garanderen, waarin het zo veel mogelijk bereikbaar zijn voorop staat. Het bedrijfscredo van Bizziphone is dan ook “Zie ons als deel van Uw bedrijf”. Ze zijn geen apart bedrijf dat U inhuurt, ze worden een deel van Uw operaties en communicatie, en maken alles efficiënter. Betrokkenheid, begrip en professionaliteit zijn dingen die een bedrijf als Bizziphone tevens vooropstelt. Bij de communicatie met zowel U als Uw klanten is het belangrijk dat dit soepel en professioneel verloopt.

Merkt U dus, als werknemer of werkgever, dat Uw communicatie met klanten nog te wensen overlaat (zowel in de manier waarop er wordt gecommuniceerd als Uw bereikbaarheid)? Dan is het inschakelen van een telefoonservice wellicht iets voor U. Met een vaste telefonist(e) die Uw bedrijf van buiten leert kennen worden Uw klanten te woord gestaan op een professionele en begripvolle manier; alsof U persoonlijk alle oproepen beantwoord. Hierdoor mist U minder klanten en worden de klanten die te woord worden gestaan ook beter behandeld, en wordt er meer tijd voor hen vrijgemaakt. Kortom, een telefoonservice brengt Uw bedrijf verder.