Live chat service beveiliging

Binnen de sector beveiliging kan de live chat service van Chatkracht van toegevoegde waarde zijn. Binnen de sector beveiliging komen er vragen binnen via de live chat service over de aangeboden dienstverlening. Hierdoor zijn de meeste chat service gericht en wordt er in een chat veel informatie over de dienstverlening gegeven. Wanneer een klant oprechte interesse heeft in de aangeboden dienstverlening worden er naar de contactgegevens van de klant gevraagd. Deze worden dan doorgestuurd naar de organisatie en deze organisatie krijgt hierdoor warme leads binnen via de live chat service van Chatkracht.   

Door de live chat service van Chatkracht kan een klant 72 uur per week contact opnemen met de organisatie. Elke binnen komende chat wordt binnen 30 seconden opgepakt. De live chat service van Chatkracht is geopend van 09:00 tot 21:00 uur op werkdagen, op zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur en op zondag van 12:00 tot 17:00 uur.  Hierdoor worden de klanten ook te woord gestaan buiten de reguliere openingstijden van de organisatie. Voor de sector beveiliging is een groot voordeel van een live chat functie het uitbreiden van de openingstijden van de klantenservice. 

Bij het aangaan van een nieuwe samenwerking stelt Chatkracht altijd een kenniscentrum op. In dit kenniscentrum wordt informatie verzameld over de organisatie. Dit kenniscentrum staat vol vragen die door de organisatie zelf worden ingevuld. Hierdoor is de informatie die wordt gegeven in de chat altijd betrouwbaar. Na aanleiding van de binnenkomende chats wordt het kenniscentrum aangepast en geüpdatet. Hierdoor kunnen steeds meer vragen die binnen komen via delive chat service van Chatkracht worden beantwoord.  

Chatkracht werkt erg transparant. Alle binnen komende chats worden doorgestuurd naar de organisatie zodat het inzichtelijk is welke vragen en antwoorden er worden gesteld in de chat. Chatkracht bied ook de mogelijkheid tot een hybride model. Bij dit model is het mogelijk dat de organisatie zelf de binnenkomende chat op pakt en de klant te woord te staan. Wanneer de organisatie zelf geen tijd heeft of de chat buiten de kantooruren binnen komen wordt deze chat opgepakt door een van de chatspecialisten van Chatkracht.